DENIZ_55 Baby_B bizimde 58 günümüz kaldı bide sezeryan olacam heycan dorukta ama berbat geçiyor bel ağrısı kasik agrisi arada kramp giriyor arada vajinal baskı oluyor ama idare ediyoruz bizimde 24 subartta muanemiz var bakalım nasıl geçecek 💗
feride09 Son 18 🐣 henüz ağrım yok kasılmaları oluyor ara ara bu hafta çatı ağrım olmaya başladı bekliyoruuzz bakalım süreç nasıl ilerleyecek çok heyecanlı 🥰
Baby_B Derya92 gecede karin agrisi ve bel agrisi basladi Adet olacakmis hissiyle Doktora söylicem bakalim Saglikla gelsinler
Baby_B aysegulpolat121 karin agrisi ve bel agrisi oldu gece Adet olacakmis gibiydi ama hafifti bakalim doktora söylicem bende Saglikla gelsinler
basakceylan_06 Baby_B son 32 🥰 bel ağrısı fazlasıyla arttı. Bir yere toplanıyor karnım çok sertleşiyor. Az kaldı sağ salim kavuşacağız inşallah ❤️