sedamusa Benm tee lisede müdür yardımcımın ismi İnci idi eli maşalı bir hocamızdı🤣
gezentianne ayy korkuttunuz biraz 😅
sedamusa bizim ilk bebegimiz kız olsaydı, ismi İnci olacaktı 🥰 çok kibar bir isim.
Ozgekiz bencede öyle teşekkür ederim 🥰
birkizanneesi kesinlikle haklısınız 🌸