Kbra1012 ben biraz yeme işini abarttım gebelik öncesi glutensşz besleniyordum , şeker , çikolata vs hiç yemedim. Hamile kaldığımda canım ne isterse yedim 15 kilo almışım 😔 öyle paketli gıda tüketmedim ama hamur işini falan biraz fazla abarttım birde nöbetli çalışıyordum yeme düzenimde olmadı hayırlısı dikkat edeyim biraz umarım daha fazla yükselmez sizin kaç çıktı ? Nasıl besleniyorsunuz