Bende ilk dogumumda takmamıştım, karnıma kum torbası fln da koymadilar( normal dogum) göbeğim.biraz sarktı, bu defa kesinlikle takicam sezeryan olacak nezaman taksam bilmiyorum adet bitince mi yoksa hemen mi , doktoruma da soracağım. Kullanip memnun kaldığınız markaları paylaşın fikir olsun bizede:)