Selim_Alparslan Mavili1480 canım bana azitro yazmisti valla 3 tablet var sadece içinde. Hap bitince zaten şikayetim de bitmişti 3 güne gecmisti yani.
Mavili1480 Burnosunn_annesi Kuzum midem anladım ben onu ya 😂🙈 bende hiç yanma vs bir şey yok o yüzden enfeksiyon çıkmasına çok şaşırdım 4.ay diye kan ve idrar verdim 🥲
Minyonannecik Mavili1480 bu ilaç banada tansiyon düşüklüğü mide bulantısı nefes darlığı falan yaptı ya ama kullanıyorum mecbur enfeksiyon geçsin diye bir tableti bitireyim en azından diye kosulladim kendimi, sabah akşam mi sizinde
Mavili1480 Minyonannecik Piyeloseptyl 100 mg bu ilaç mı seninde canım beni iki üç günde bitirdi sabah akşam 😢
Mavili1480 babyylve_ Normalde bulantım yoktu canım bu enfeksiyon ilacı mide bulantısı yapmasa başım dönüyor elim ayağım kesiliyor sanki 😔
Minyonannecik Mavili1480 biraz kullandiysaniz enfeksiyon geçmiştir belki bende hepsini bitiremicem bir tablet bitsin diye ugrasiyorum
Mavili1480 Minyonannecik Ben doktora gittim canım ilacım değişti daha iyi bu ilaç 1 saat falan oldu yan etkisi yok