asafmom-22 irem41- Faydalı bir şey duyarsanız söyler misiniz rica etsem, benim randevum ramazan sonunda çünkü 🫢
irem41- asafmom-22 merhabalar ben muayene oldum,doktorum muayene sonrasi agrinin normal oldugunu soyledi.Kalsiyum ve magnezyum yazdi
Enmomy Nymphaaa maalesef bubir başlangıç 35. Haftadayım neredeyse uyuyamıyorum . Magnezyum iyi geliyor . Doktoruna sorup kullnabaşlşrşsn
Enmomy asafmom-22 kesinlikle sona bırakmayın bende 30 dan sonra alırım diyordum . Eşim yavaş yavaş alalım demişti . 31. Haftada tüm Herleyi aldım . İyiki almışım hareketlerim çok kısıtlandı
asafmom-22 Enmomy 16. Haftadayız inşallah gelecek aydan sonra alacağım 30’a varmadan çantamı hazırlayıp kenarı koyacağım nasipse ne olur ne olmaz erken gelmek isterler falan 🥰 Abimizden kalanlarda var yetmezse onlarla idare ederiz 😀
asafmom-22 irem41- Teşekkür ederim bende isteyeyim olmadı, biriside muz ve sodanınkramp ve eklem ağrılarını azalttığını söylemişti aklımızda olsun 😊
Zehradinc Nymphaaa sağ yada sol tarafa yatmaya gayret göster sırt üstü yatmamaya çalış ağırlık beline vuruyor olabilir