Nymphaaa Gebelikte çok fazla sırt ağrılarım başladı 24 haftalık sayılırım sizinde öyle mi? Ne yapmam gerekiyor gece kalkıyorum uykumdan nefes alamıyor gibi oluyorum 😒
Deniiizzz Nymphaaa ya hiç sorma biz de 24+1 deyiz mide ağrıları, bel ağrıları, sırt ağrıları hepsi de bir anda başladı biliyo musun bir de benim ikiz. Bazen hareketleri de az hissediyorum iyice panik oluyorum.
Kur Nymphaaa bende 24 haftalık gebeyim ve 20. Haftadan sonra sırt bel ağrılarım başladı uzun süre aynı pozisyonda oturamıyorum yada uzanamıyorum birde uykusuzluk hakim hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun 🙏🌸
Enmomy Nymphaaa maalesef bubir başlangıç 35. Haftadayım neredeyse uyuyamıyorum . Magnezyum iyi geliyor . Doktoruna sorup kullnabaşlşrşsn
Arkgzem Deniiizzz 21+2alt belimde ara ara oluyor benim de bide bazen bebegimde kasılma oluyor salı günü dr randevum var iple çekiyorum o günü sormak için serklajlı yım bide ben o haftalarda hiç kasılmanız oldumu aceba
Deniiizzz Arkgzem bende kasılma değilde ağrı olarak oluyor doktorum da normal bir sorun yok dedi ama açıkçası serklajlı olunca değişen bir şey olur mu onu bilmiyorum rabbim yardımcın olsun ama lütfen iyi düşün iyi olsun olur mu stres de bebişleri etkileyen bir durum
asafmom-22 Benimde aşırı derecede sağ kalçam tutmuyor az bi yürüsem tamam felç gibiyim resmen topallayarak yürüyorum soda içmiyorum uzun zamandır ona başladım düzenli içeceğim umarım faydası olur daha yolun çok başındayız 😞
Nymphaaa asafmom-22 çok uzun zaman oturduğum zaman kalçam tutuklu yapıyor benimde doğrulamıyorum gibi
irem41- asafmom-22 yürüdüğüm zaman sol kalçama çok ağrı griyor benimde bel ağrım ile beraber.Sırf bunun için 10 gün önceden randevu aldım salı günü sorucam bakalım yani hiç mi bir yere çıkmayacağız modu düşüyor insanın böyle olunca
Elisan Bende 23+1 deyim sırt ağrılarım çok fazla ikiz gebeyim hareketleri zaten çok fazla hissedemiyorum içim kötü oluyor
asafmom-22 irem41- kesinlikle öyle daha başlarda böyleysek sonu nasıl olacak merak ediyorum, cinsiyeti öğrenip alışverişi sona bırakmak istemiyorum zorlanırım diye
Enmomy asafmom-22 kesinlikle sona bırakmayın bende 30 dan sonra alırım diyordum . Eşim yavaş yavaş alalım demişti . 31. Haftada tüm Herleyi aldım . İyiki almışım hareketlerim çok kısıtlandı