Canim benim cok mutlu oldum sag salim guzel dogum gerceklestirmissin arada sirada profiline girip bakiyordum ne yapti diye biliyorsun ayni doktora takipliyiz anlattigin seyler icinde tesekkur ederim bende yarin cati muayenesi olacagim ama gulcin hoca bebek iri demisti sezaryenden de korkuyordum acikcasi yarin 37+3 olacagim bende insallah sag salim bende bu sureci bitiririm allah anali babali büyütsün saglicakla insallah 💜🥲💋