Selam kızlar, 20. Haftamdayım ve birkaç gün önce doktora gittim o da sola yatmam gerektiğini söyledi böyle bebeğe daha iyi kan gittiğini söyledi ama beynim onu algıladı ya illa sağa yatmaya çalışıyor bunu duymadan önce en çok sola yatmayı severdim ama şimdi her uyanışımda kendimi sağda buluyorum biraz endişelendim açıkçası, tamamen sola yatmak şart mı