seyma0661 Karelinannesiiiii zıbın değil tulum yazacaktım 🫣 zıbın genelde 0-3 aldım bende ya uzun kollu
seyma0661 deletedmom43191 zıbın değil tulum yazacaktım onların içine 1er kat zıbın aldım 🙈 2 takım 1 tulum 3 zıbın takımı gibi bişey
Meltem2910 tomrisinaannesi terlik olarak ne tercih ettiniz siz yenidoğum yapmışsınız daha tecrübelisinizdir☺️
tomrisinaannesi Meltem2910 herkes cros falan götür diyordu ama inanın o vücut öyle şişiyor ki özellikle bacak ve ayaklar varis çorabı oluyor zaten hemşireler giydirdi kendimi ayna karşısında tanıyamadım bacaklarım kum torbası gibiydi ayaklarım da öyle çıkarken ayakkabım olmadı ayağıma diğer doğum yapan kadınlar da öyleydi ben normal ev terliği götürdüm çok daha rahat oldu inanın yataktan kalktığımda giydim yatağa girerken çıkardım hijyen problemi yaşamadım ayağıma tak çıkar daha kolay oldu 🤍
Gzde4507 Meltem2910 bn banyo için plastik koycam, içerde gitmek içinde normal ev terliği koycam peluş hepsi evde var yeni almicam. Evdekiler de büyük numara zaten 38 falan bn 36 giyiyorum o yüzden yeni almak istemedim.
startown Meltem2910 Genel 2-3 takım yetiyor demiş ama ben ne olur ne olmaz eldiveni şapkası zıbınıyla 4tam takım koydum.Fazla olsa bile sıkıntı değil.zaten küçücük 😍
tomrisinaannesi Meltem2910 her takımın içine bir zıbın ekledim uzun kollu takımlarla aynı renk 🤍 ekstra üç beyaz uzun kollu zıbın koydum orada karışmasın diye her takımın eldivenini şapkasını zıbınını vs beraber iç içe katladım kolaylık oldu 🙏🏻
Asli54 Hanımlar az koyanlar olmuş benim başıma hep aksilik geldi için bu sefer fazla koyarım valize Bebekler kusuyor veya kaka çiş yapıyor bn bunları yaşadıgım için şimdi fazla koyarım ne olur ne olmaz dursun yanımda
hanimiys seyma0661 iki takım bir zıbın çok az iki gün için yenidoğanların kakası çok cıvık oluyor üstüne başına geçiyor kan almaya falan götürüyorlar yada kusuyor en az 4 5 zıbın koyun
hanimiys seyma0661 onlar okey ama zıbın 2 tane daha koy bence garanti olsun evin yakınsa gerek yok ama gider alırlar
S_Seda00 Konu açılmışken size sormak istiyorum kaç tane yenidoğan, 0-3,,3 ay ve üstü aldınız.Bir arkadaşım hep büyük almis yenidoğan az almış perişan oldum yıkayıp yıkayıp giydiriyorum diyor.Sizce ne yapmalıyım.
Meltem2910 S_Seda00 ben genel olarak 0-3 ay aldım 3-6 ay çok az aldım ilk doğduklarında büyük büyük giydirmek istemedim
Girlmama Meltem2910 1 tulum 2 takım kocam valize zaten evle hastane yakın arabayla ihtiyaç olursa gidip getirirler he bi de eve gelirken giydirmek için peluş takımımız var onu alıcam
S_Seda00 Meltem2910 bende büyük giydirmek istemiyorum aslında bana çabuk büyürler büyük al dedikleri için 3 ay aldım yeni doğanımda 2 takım var biri sade biri isimli
Gzde4507 Meltem2910 4 takım koydum 3 de zıbın. 3 gecelik pijama da kendime koydum. Evim hastane uzak git gel 2 saat o yüzden fazla bulunsun dedim.
Gzde4507 Meltem2910 bnmde ikiz hemşireye verilecekle beraber 4 koydum. İnş fazlası gerekmez çok kalmayız hastanede 🙏☺️
Meltem2910 Gzde4507 bende hemşireye verilecekle birlikte 5 takım koydum evim hastaneye uzak aklımda kalıcağına valizde kalsın dedim☺️
Meltem2910 S_Seda00 yani tabiki çabuk büyüyorlar her çocuğun gelişimi farklı ama ben genel olarak hep 0-3 aldım yetmezse büyük giydirmek istemediğim için