seyma0661 Meltem2910 sezeryan olacağım hastanede 2 gün kaldırıyorlarmış. Bende 2 takım 1 zıbın koydum
Busramnida Meltem2910 hemşireye verilecek 1 2-3 tanede yanıma alırım belli olmaz 😂 ev le hastane arası uzak çünkü benim max 10 tanede bez alırım
Minikmucizemmm26 Meltem2910 1 takım hemşireye verilecek 3 takım da yedek olacak şekilde hazırlıycam insAlllah
Meltem2910 seyma0661 bende sezeryan olucam Allahın izniyle bugün bebeklerin kıyafetlerini hazırladım hastane için ama 5 tane alt üst takım koydum ne olur ne olmaz diye hala yeterli gibi gelmemişti ama yeter diye düşünüyorum
Karelinannesiiiii seyma0661 zıbın olayını nasıl yaptınız ya benim zıbınlar yani en küçük zıbınlar da 3 Ay yazıyor ve büyük gibi de yenidoğana olmaz diye düşünüyorum sizin zıbınlar yenidoğan mı ve nerden aldınız ebebekte bulur muyuz??
deletedmom43191 seyma0661 2 takım 1 zibin yetmez her takıma 1 zibin eklemen lazım yenidogan çok kaka yapar üstü başı çabuk kirlenme olasılığı yüksek zaten ilk giydiği hemen kan oluyor mecbur degisiyorsun odaya gelince
hanimiys seyma0661 iki takım bir zıbın çok az iki gün için yenidoğanların kakası çok cıvık oluyor üstüne başına geçiyor kan almaya falan götürüyorlar yada kusuyor en az 4 5 zıbın koyun
Kylr Ben biraz garantiliyim. Nasıl olsa o valiz oraya gidecek 😄 hemşireye vermek için 1 takım, yedek 2 alt üst takım 2 tulum koydum. 1 de fotoğraf çekimi için olacak. Yani 5 takım koymuş oluyorum 🙈
Meltem2910 Kylr benimde bebeklerim ikiz sezeryan olucam 5 tane alt üst takım koydum ama yeterli olur mu bilememiştim daha az koyanlar varmış içim rahatladı☺️
Gzde4507 Meltem2910 bnmde ikiz hemşireye verilecekle beraber 4 koydum. İnş fazlası gerekmez çok kalmayız hastanede 🙏☺️
Hasret72 Hemşireye Verilecek dışında 4 tane koydum 4 tane falan zıbın koydum fazla olsun dedim eksik olmasın diye düşündüm😅
Meltem2910 Hasret72 bende hemşireye verilcekle birlikte 5 tane koydum evim hastaneye uzak çünkü gidip alma gibi lüksüm yok nasıl olsa bavul gidicek diye fazla koydum ama hala sanki yetmiyor gibi geliyor ya çok küçük olduklarından🥹☺️
seyma0661 Karelinannesiiiii zıbın değil tulum yazacaktım 🫣 zıbın genelde 0-3 aldım bende ya uzun kollu
zge13 Meltem2910 sık değiştirmem gerekirse diyebi elbise 3 pijama takımı kendime bebeğe de ebelere verilecek dışında 5 tane takım koyduk sezeryan olucam 48 saat kalıcaz ne olur ne olmaz diye orta boy valiz doldu tamamen 3 kundak kalın orta ince bir paket bezin tamamını koyduk küçük boy islak mendil 4-5 er adet iç çamaşırlafından terlik yok sadece şu an için nir yelek nir ince ceket koyduk 2 emzik bir biberon aklımda canlandırarak yazmaya çalışouorum ama bunlardı sanırım 48 saat uzun gibi geldi de biraz
tomrisinaannesi Meltem2910 ben 5 takım artı 1 hastane çıkışı koydum hastane çıkışı dahil üçünü kullandık ikisi eve geri geldi 🤍 yeni doğum yaptım götürdüğüm şeyler neredeyse prematüre bebek kıyafetiydi çünkü yenidoğan olarak satılan her şey çok büyük 🫢
Meltem2910 tomrisinaannesi terlik olarak ne tercih ettiniz siz yenidoğum yapmışsınız daha tecrübelisinizdir☺️
deletedmom43191 Meltem2910 1 takım ebeye verilmek için 3 takım sonrasında giydirmek için koydum 2 alt üst takım 1 tulum koydum ebeye verilen harici yani
seyma0661 deletedmom43191 zıbın değil tulum yazacaktım onların içine 1er kat zıbın aldım 🙈 2 takım 1 tulum 3 zıbın takımı gibi bişey
zynpknt Meltem2910 ebeye verilen dışında 3-4 tane koymayı düşünüyorum çünkü bazen topuk kapında vs kan olabiliyormuş kıyafet öyle şeylerde değiştirmek için yedekli dursun zaten tek tek hurçlıycam eve gelince açmadığım hurçları geri koyarım diye düşündüm valiz her türlü gidiyo gitmişken gitsin😂