Öncelikle çok geçmiş olsun artık grip bile şekil değiştirdi :D 1 aydır 3. Geçirdiğim grip tabi biraz da bağışıklığım vs düştü ondan böyle oldu ama ben hiçbir gribimde eklem ağrısı çekmezdim son 2 griptir aşırı bacak ve bel ağrıları yaşıyorum olabildiğince insanlardan uzak durun maskesiz dışarıya çıkmayın bol su için gebelikte hangi bitki çayları tüketiliyor bilmiyorum araştırıp onlardan da içebilirsiniz