Ben çok kötüydüm öksürükten kusma derecesine gelmiştim ateşim vardı çok halsizdim mecburen acile gittim. Kanıma baktılar enfeksiyon varsa antibiyotik vereceklerini söylediler dedikleri gibi de enfeksiyon değerim yüksek çıktı bebek için daha tehlikeliymiş serum taktılar parol ve augmentin verdiler antibiyotik mecbur. Kadın doğum doktoruma sordum kullan dedi bitene kadar.