Happymombusra İnşallah önemli olan istirahat etmek ilacı kullanmak bol su içmek Ben 3 36 haftanın sonuna kadar sürekli yattım hiçbir iş yapmadım Sadece duş ve tuvalet dışında bir de hastane kontrolleri dışında hareket etmedim Kayınvalidem Allah razı olsun her şeyimi halletti evde bana baktı 36′nın sonunda ayaklandım normal doğum yapacağım diye 39′a kadar pilates hareketler falan yaptım ama bebeğin pozisyonu Uygun olmadığı için Sezeryan doğum oldu O da planlı oldu