sena0104_ susi2 yer kaplama dersen büyüklerden al bende o küçük olanları karnım çıkmamışken ben hiç rahat edemedim cok zorlandım şimdi şükrediyorum onsuz uyuyamam 😍👼
cansulina1405 susi2 kesinlikle gri olanı öneririm eşim bile kullanıyor arada🤣🤣🤣 çok rahat ve yer kaplamıyor en güzel yanı. Bel ve karın desteği çok iyi iyiki almışım dediğim ürünlerin en başında geliyor kendisi🫶🏼
Smileylaylom Bende büyük olan vardı, 5. Ayda almıştım yüz üstü yatmamak için çok rahat ettim. Sağa sola dönerken bacak aramdaki yastık kayma derdi olmadan uyumuştum
Mercan0652 susi2 ben üsttekini kullanıyorum ama benimki o kadar büyük değil ya çok şişkin de değil ben rahat ediyorum yatakta bacak arasına da giriyor sırtı da destekliyor karnımı da koyuyorum düşmüyor çok iyi 😅 şu ana kadar ağrılarim olmamasinda belki onun faydası da vardır. 31 haftalıgim şuan.
Nesonunbeybi susi2 bende alttakini kullanıyorum onsuz uyuyamıyorum artık. Üstteki de rahat bir şeye benziyor ama hem kocalar hem bu yastıklar çok yer kaplıyor rahat edilmez 😂😂
KumpirsMom susi2 ben kullana bilir miyim emin olmadığım için evdeki bir yorganı sosis gibi katlayıp başını ve ucunu bağladım hamile yastığını aratmıyor gece uyurken kullanmaya başladım inanılmaz rahat 🤣🤣 deneyeyim derken onsuz yatamamaya başladım ☺️🫣