Selam kızlar, bugün 10 haftalık oldum. Geceleri uyurken çok zorlanıyorum ben normalde yüz üstü yatmaya alışkınım ama şimdi yan yatmaya alışmaya çalışıyorum. Hamile yastığı almaya karar verdim ama bu ikisi arasında hangisi daha kullanışlı bilemedim. Şu an bacak arama yastık koyup uyuyabiliyorum anca. Aranızda deneyenler var mı bana yardım ederseniz çok sevinirim ❤️

