zehrdemir inşallah, açıkcası benim ağrım tüplere madde salındığı sırada oldu biraz adet ağrısı gibiydi ama dayanılmayacak bir şey değil ama tabi herkesin acı eşiği farklıdır illa ki hafif bir ağrı oluyor. Bir iki gün de yine ağrısı gibi kasıklarımda ağrı oldu ama çok hafif. Bir iki gün de hafif lekelenmem oldu o kadar ama bu normal tabi.