Merhaba arkadaşlar 1,5 yıllık evliyim folik asit kullandım gün aşırı birliktelik oldu eşim sperm tahlilide yaptı çok şükür sıkıntı çıkmadı bugün özel hastaneye gittim rahim filmi önerdi pazartesi anestezili çekilecek sizce çektirmelimiyim 1,5 yıldır korunmadık hiçbir şekilde