Bn de yumurtlama dan 3_4 gün sonradan beri gene Bi dolgunluk hissi vr bel ağrısı özellikle. Ama 2-3 gündr ağrım yoktu bugun yine başladı. Ama grip oldum, domuz gribi ilaç kullanmaya korkyrm, gidip beta yapsam mı en azından ilaca başlıyım, sürünüyrm, ama 6 gun var çıkar mı, bazen 1 gün bile faredyor