mucizegebee 26 haftalık hamileyim, bebeğimize isim bulamıyoruz, bir türlü içimize sinmiyor bizimle aynı durumda olanlar var mı çok merak ediyorum 🙄 morelim bozulmaya başladı sabah akşam isim araştırıyoruz yok
crazyymom mucizegebee of bizde aynı durumdayız herkesin koyduğu isimlerden bıktım bide dini olsun istiyorum ama yok yok yok kuranda geçmiyor ama ayza olabilir diye düşündük en son bakalım artık burda bekleyeyim belki farklı bi isim yazarlar
DENIZ_55 mucizegebee bizde sizin gibiydik benim bulduğumu eşim eşimin bulduğunu ben beğenmiyordum en sonunda 31 haftalikken orta yol bulduk çok zor bi isim mevzusu biz Derin su koyduk mesela İnci.masal. Gökçe. Öykü. Kumsal. Asel. Asya . Azra. gibi isimler var beğenirsen
ilkkezanneyim mucizegebee biz Eylül koyacaktık eşimin anneannesi vefat etti ismi çok güzel eski bir isim Güzeyde biz de karar verdik ismini Eylül Güzeyde koyacağız
QueenMommy mucizegebee Al benden de o kadar 20. Haftadayım bu zamana kadar 10 kere değiştirdim suan Hüma düşünüyorum eşim sıcak bakmıyor ne kadar zormuş kıza isim bulmak oğlumda direk karar vermiştik
Eyseca crazyymom oğlumun sınıf arkadaşı elvin ayza ikisini bir arada söyleyince tek isim gibi çok havalı oluyor çok begeniyorum
Mey58 crazyymom ayva diye dalga geçerlee bence acı ama gerçek başka bir isim düşünün nacizane tavsiyem
Ada1111 crazyymom Zeynep yoksa çevrenizde çok güzel isim hem modern hem dini anlamda çok güzel modası hiç geçmiyor her yaşa uygun
Tuntun44 28 haftadan benn :) aklımızdaki ismi yiğenimize koydular, biz de koysak olmaz mı acaba düşünmüyor değiliz :D
DENIZ_55 Tuntun44 bende Asya ismini çok seviyorum geçen sene goruncem dogum yaptı ona koydular eşime dedim Asya seviyorum ismi dedim oda var dedi bende biliyorum koymasa biz koyardık dedim bence koyma farklı isim bulun
Krystal Bir kaç fikir vermek istiyorum belki içinize siner 🤭 İpek, Gözde, Nilay, İlayda, Mehlika, Nare, İdil, Sahra 🌸🌸
annesiningunesi_ QueenMommy ay hüma en yakin arkadasimin ismi. Arkadasim da hem asiei guzel bir kiz turkan soraya benziyor biraz. Hem de cok naif bir kiz cok da basarili. Hep kizim olsa adini hüma koyucam diyodum. Simdi cevremdekiler baska isimler sokuyo aklima ama hüma cok guzel. Arkadasimin adi Nur Hüma🖤 anlami da cok guzel
Edosum mucizegebee doktor bize kıza benziyor dedi bizde Hatice Mihra koyduk değişmezse Hatice Mihra gelecek erkek derse onada bakarım artık sizede fikir olur belki Mihra Mihrimah Aden Asel Menessa iki s ile Mekselina Amine Buğlem Yusra
Daisyy000 Edosum Mekselina Telaffuzu çok kötü 🥲🥲 İsmimi Mekselina koysalardı kesinlikle degistirirdim
mucizegebee @crazyymom benim beğendiğimi eşim beğenmiyor onun beğendiğini de ben artık evde tartışma olmaya başladı desem 🙄
mucizegebee @DENIZ_55 aynı biz ikimiz de birbirimizin beğendiği ismi beğenmiyoruz evde sürekli bu yüzden tartışma çıkmaya başladı 6 senedir bir çocuğumuz olsun hayaliyle yanıp tutuşurken bir isim bulamamak üzücü açıkçası, adıyla yaşasın kızınız sağlıkla gelsin inşallah 😍önerileriniz içinde teşekkürler 😊