Çatı muayenesi oldunuz mu acaba bende 39+5te gitmiştim doktorum çatı muayenesi yapıp birazcık uyaralım mı bebişi demişti, artık o kadar sıkılmıştım ki evet demiştim 3 gün sonra doğum yaptım. Çatı muayenesi de biraz doğumu tetikliyormuş o yüzden 39dan önce çatı muayenesi yapmıyordu doktorum.