Bir zararı olmaz ki daha çok faydası olur fitil olarak kullan dah etkili bende kanama falan hiçbir şey yoktu doktorum kullandirdi bebek güzel tutunsun diye. Sabah akşam fitil olarak kullanmıştım ben ama benim bir arkadaşım kanaması vardı günde 4 tane kullanıyordu geçti çok şükür şu an kız var gayet saglikli