Beybisiiiii kafama göre kullanmadığımı postu okuyarak anlamadıysanız ben ne yapabilirim pardon? Zaten ilacı kullanmadım bekliyorum yarına kadar hala lekelenmem devam ettiği halde kullanmadım sadece doktor arkadaşım mutlaka alıp içmemi söyledi ki aldım ama ilaç duruyor korkumdan içmedim bekliyorum yarını, yani insan zaten panikken çok bilmişlik yaparak insanları daha fazla strese sokmak için burda benim gibi bir sürü bu sorunla baş eden insanları germeye kimsenin hakkı yok, kendinizce yaptığınız bilgilendirme için teşekkürler.