Selim_Alparslan deletedmom43191 hala ses yok garip 🤨 nasıl karıştırmış su ve yağ çözücüyü ya cok ağır kokusu olur . Hadi bir kere içtin ikinci niye ? 🤔
Selim_Alparslan deletedmom43191 ya zehirlendi midesi falan yıkandı yatış verildi ya da dalga geçip kaçtı anlamadım
Pinarkorkmazer sevvalnur12 doktora git canım bazı erkeklerin tavrı çok kötü oluyor evet ama bebeğin her şeyden önemli daha sonra pişmanlık yaşama. Yoğurtla halledebileceğin bir şey değil
deletedmom43191 Selim_Alparslan kaçtı tabiki hem hastaneye giderim diyo hemde kocam kızar sesimi çıkaramam diyo 🙄
Selim_Alparslan deletedmom43191 valla bilemedim cahil birisi o zaman kocam kızar diye hastaneye gitmiyorsa 😑
Selim_Alparslan deletedmom43191 evet o yüzden dedim ya cahil diye 😶 ama kadının yazdigi yorumlara az çok goz attım bence yalan söylemiyor ya hep düzgün yorum yazmış falan öyle olsa bu tarz postlari olurdu bence 🤔
Selim_Alparslan deletedmom43191 içimden hastanede olduğu geçiyor midesi falan yıkandı sanırım bana yalan gibi gelmedi ya 🙄
Selim_Alparslan deletedmom43191 canım belki fenalaştı ya yag çözücü ben mutfağı silerken bile kokusundan evde duramıyoruz esim tepki veriyor camları ac diye yani içtiğini düşünürsek midesi ve bebek ne oldu acaba Allah korusun ya 😞
deletedmom43191 Selim_Alparslan aynen öyle ben bile hemen öksürüyorum burnumu kapatıyorum cam aciyorum
Selim_Alparslan deletedmom43191 evet ya birde deterjanları ben temizlik kovasına koyarım yani içtiğimiz suyla karışması cok tuhaf 🫤