Pinarkorkmazer ayse5487 bilmem bence çok tatlı 😀 keşke benim eşim de yapsa böyle daha çok yapar buzluğa atarım😀 tabi benim eşim benim her şeyime yardım eder iki işte çalışıyor ona rağmen gece 12 de bir iş olsa bekle ben yaparım der banyo tuvaleti hiç yıkamam mesela.
Pinarkorkmazer ayse5487 😂 olabilir bilemiyorum ama hiçbir zaman niye bugün yemek yapmadın neden evde bir şey yok dememiştir hatta ben zorla yemek veririm ona çantasına koyarım yemez o yüzden tatlı geliyor bana. Bir de ben yemek yapıp insanlara yemek yedirmeyi de çok severim 😂 bilmiyorum ama bence çok tatlı eşinin yaptığı 😂😂😂
ayse5487 Pinarkorkmazer ben de cidden orduyu doyuruyorum ama eşim asker benim 😅😅 kahvaltıda benim poğaçaları börekleri götürmüşler öğlen için de yemek koyuyorum beraber yiyorlarmış hiç sorun değil de şu buzluk işi şok etti beni yaa bi açtım boş nerdeyse sadece kurabiyeler kalmış onları da çayın yanına götürür artık 😅
Pinarkorkmazer ayse5487 😂 boşver bence askerse arkadaşları ile senin yaptığın yemeği yemek onlara ikram etmek hoşuna gidiyordur sen yaptığın için belki de 😀 afiyet olsun de geç😀 ben de amerikadayım burda öğle yemeği hiçbir şirkette vermiyorlar çalışanlarına eşim evden götürüyor sabah evde de kahvaltı yapmaz onu da ayrı olarak hazırlıyorum hem sabah hem öğlen iş yerinde yesin diye bazen kek vs de yapıyorum onu da koyuyorum her gün milkshake soğuk kahve veya meyveli süt vs yapıyorum onu koyuyorum çantasına 😂😂😂 yaptığım yemeği fazla yapıyorum bir gün sonrası için saklama kabına koyuyorum
ayse5487 Pinarkorkmazer evet seviyor eşim bekar askerler de varmış hep dışardan yiyorlar yazık karım sevap filan diyor bana vicdan vicdan kalıyorum öyle 😅 maşallah sana ne güzel özenerek hazırlıyormuşsun kıymetin daim olsun inşallah 🌸
Pinarkorkmazer ayse5487 amin inşallah senin de 💞 benim en yakın arkadaşım eşi uzman çavuş Tunceli’de ve dağda soğukta dört beş arkadaş iki üç gün nöbet tutuyorlsr aralıksız karda bekliyorlar. İnsan üzülüyor boğazından sıcak yemek geçsin istiyor. Arkadaşım da o yüzden yapar sürekli.. dediğin gibi bekarlar da oluyor
ayse5487 Pinarkorkmazer ayy tabiiki onların o emeğinin yanında yemek ne ki gerçekten herkes kim olsa elinden geldiğince yapar bence Allah başımızdan eksik etmesin 🤍