Nazliii-34 bi ablaya içli köfte, mantı ve sarma yaptırıyorum sipariş verdim. Yazdan koyduğum fasülye, barbunya, bezelye falan var.bolca köfte yapıp koyacam. Tavuk terbiyeleyip koymayı düşünüyorum. Börek, kurabiye vs uğraşamam sanırım. Çok gerek de görmüyorum. Başka pratik ne koyulur fikirlere açığım