Krdeln Sanal bacılarım selam ben yine kendimi tutamayıp test yaptım sabah Kapak kapalıyken gölge mi değil mi anlayamadım içine açtım testin on dk dolunca Bu gölgelenme normal mi yoksa silik demek mi
aspenkarmenn Krdeln göremedim ama varsada yoksada bekleyip bir kaç gün sonra tekrarlayın. Bu kadar erken öğrenmekte iyi olmuyo sürekli beta arttımı düştümü vs derdi çok oluyo
Erva_41 Krdeln ben görüyorum ama kesin var diyemem benim başıma geldi çünkü böle silik gibiydi ama adet oldum inşallah vardır 💕
umtbebe Krdeln aynı durumdayiz canm benim hem erken gebelik hem kaset testim bundan daha belirgin biraz benimde bat 18 bakalım hayırlısı olsun ikimiz içinde bu arada testin markası ne senin
Krdeln aspenkarmenn teşekkür ediyorum hiç mi yok diye klasik bir türk sorusu sormamak için tutuyorum kendimi 😂
aspenkarmenn Krdeln ya şöyle söyleyim geçen ay bundan çok daha belirgin 6 yada 7 tane testim vardı farklı markalar. Hepsinde olunca yani hamileyim sandım ama değilmişim. O yüzden bunu hiç pozitif olarak göremiyorum. Bu testlerede artık asla güvenmiyorum. Kıpkırmızı olması lazım inanmak için 😂
Alya05 Krdeln Niooo hiç yok 😆 olsaydı çıkardı regline 2 gün kalmış. Benmde 21 de olmam lazım bakalım hayırlısı olsun
Krdeln aspenkarmenn bende o yüzden kan vermek istemiyorum boşu boşuna eşime de çaktırmıyorum şüphem var diye iki gündür afedersiniz çişe çıkıyorum sürekli eşim bugün acaba hamilemisin sen dedi o kadar çok lavaboya çıkıyorum
Krdeln umtbebe awox markasının testi benimde gözümle gördüğüm resimdekinden daha koyu inşallah hayırlısı olur hakkımızda ❤️ her test yapıp öift çzigi görmeyince tembihliyorum kendimi geçmeden yapmıcam diye ama bu ay yaptığım testlerin haddi hesabı yoktur 😂
Krdeln Alya05 yok bacım dört gün sonra diyor uygulama benim 32-33 gün sürüyor genelde inşallah vardır bişiler ❤️ hayırlısını versin rabbim hepimize inşallah
Alya05 Krdeln Benmde ayın 21 de olurum tab her ay bi gün falan önede geliyor. Bu ay heo uykum var göğsümde sızlıyor acaba varmıdır diye şüpheleniyorum