poyrazmom_ deletedmom43191 32. Haftadayım benimde kemiklerim ağrıyor ama çok yorulunca ayakta kalınca oluyo 🫠
Cicek_bahcesi History5 yürüyünce hemen bi ağrı ve belimde tutulma oluyor oturduğum yerden kalkamıyorum
History5 Cicek_bahcesi Benim lekelenmem de var sürekli muayne oluyorum ve çok korkuyorum birinci gebeligimde hiç sorun yaşamamıştım çok erken başladı problemler kafama takiyorum😑
tazeannesese Pelnztrk teşekkür ederim Çarşamba randewum war inşaallah geçer. Fena acıtıyor yürütmüyor resmen
Dinlemeyiseven deletedmom43191 o zaman çok dikkat edin ben etmedim hareketli biriydim eğil kalk yapmamaya çalışın dün yatış verdiler sancı tavan olunca bana 🥲
Dinlemeyiseven deletedmom43191 sonradan gördüm 😂 pelvik egzersizler yapabilirsiniz aslında doktor da onay verdiyse çok işe yarıyo
deletedmom43191 Dinlemeyiseven doktor herseyi yapabilirsin artık dedi de benim gücüm olmuyor ki örnek yürüyüşü yapıyorum 2 adimda kssiliyorum squat yapıyorum onda da 2 3 de bitiyorum güç yok