minnakhanimmm insan çok korkuyormuş ya okurdum inanmazdım gerçekten nasıl bu kadar kolay anlatıyorlar başıma gelse ne yaparım derdim gerçekten çok korkunç bi geceydi hastaneye giderken yol bitmedi resmen rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın kimsenin kucağını boş bırakmasın kimseyi evladıyla sınamasın