Kızlar 14 haftalık hamileyim bu zamana kadar hiç kanamam olmamıştı dün gece kanama yaşadım kahverengiyle koyu kırmızı karışık yani kilodum doluydu sonradan sildim az az geliyordu kahverengi şeklinde hemen acile gittik doktor baktı vajinal ultrason ve normal ultrasonla baktı herhangi bi kanama alanı görmedi bebek gayet iyi içerde kıpır kıpır kalp atışı var banada gösterdi plesantada yerinden oynamamış dedi, çok stres ve yorgun düştüğümü dile getirdi ve evet bir kaç gündür aşırı stres ve gerginlik içindeydim bundan kaynaklı olduğunu söyledi herhangi bir ilaç vermeye gerek duymuyorum çünkü devam eden bir kanaman yok dedi kan aldı kanda temiz çıktı, yani bu kanamanın neyden kaynaklı olduğunu anlayamadım ve çok korktum.. şimdi uyandım lavobaya gittim kan gelmemiş fakat idrarımı yaptıktan sonra hafif pembe geldi sanırım içerde kalan kandı oda ama aşırı korkuyorum kızlar yaşayan var mı varsa beni aydınlatsın..