Kbrkbr34 Bende 6.haftada başladı 11’deyim hala devam. İlaç kullanmama rağmen bir şeyler yediğim an midem mahvoluyor, yanma bulanma bitmedi bi türlü :(
gmziliss Kbrkbr34 hadi ya çok çok geçmiş olsun 😣 inşallah biran önce geçer ya Allah yardımcımız olsun 🌷
Esmamuaz gmziliss Benim de 8+3 çok kötüyüm ilaç içsem de fayda etmiyor gibi Bian önce bu günlerin geçmesini bekliyorum 😢
gmziliss Esmamuaz her güzelliğin bir zorluğu var demekki hamilelikte o kadar güzel bir duygu ki bununda kusuru bu inşallah biran önce atlatırız bu durumu 🌷😣
Sevinc44 gmziliss haftası falan çok normal. Herkeste bu süre değişir ama 12-13. Haftaya kadar devam etmişti bende. Bi sure daha dişini sıkmalısın yani ama bana kefir çok iyi geliyordu onu tavsiye edebilirim 👍🏻
KumpirsMom gmziliss benim mide bulantım değilde( çünkü o hep vardı) kusmam 8. Haftada başladı şuan 18. Haftadayız ve yeni yeni hafifledi ama hala bulantım devam ediyor 🥹
beyzaakartal Melekmray benimde öyle her sabah bulantı kusma akşama kadar devam ediyor ne yemek yapabiliyorum ne kahvaltı kokuya dayanamıyorum suyu bile zor içiyorum bebeğe zararı olacak diye korkuyorum artık