wherearetheavocados Merhaba bu 3. Gebeliğim. İlk kızımı 21 yaşında kucağıma aldım şuan 5 yaşında. Anasınıfına gidiyor. Geçen sene nisan ayında tekrar hamile kaldım 17 haftalıkken oğlumu kaybettim. Düşükten 2 ay sonra Ekim’de sürpriz bir şekilde hamile kaldım tam 18 haftalığız ikinci kızımı bekliyorum 🤲 Henüz alışverişe başlamadım. Bu sene 2 aylık bebeyle 1. Sınıf anası olacağım, azcık korkuyorum🧐