rozamomy thingma 39 olduk biz de bugünn. Kanala inmeye başlamış dedi ama tık yok tabiki 🤦🏻♀️ Bence gerçekten bu Şubat bebişleri fazla nazlı. 41 e kadar beklicez dedi doktor öyle olursa 1 Mart dogumlu olacak 😅
thingma rozamomy Beklemek gerçekten çok heyecan verici acaba iyice dinlenmemizi mi istiyo yavrucaklar 🫢 aynen benim doktor da 41. haftaya kadar bekleme taraftarı
gamzetahsin thingma evet bugun gıttım kanala koymuş kafasını 3 cm acılma var ama onun dışında hiçbir şey yok 🤣