thingma
38+6 olduk nts de sancım düzensiz cıkıyor ,1.5 cm acıklık var bebek aşagı inmisti yukarı cıktı sonra sancım da gelip geciyor cok şiddetli degil düzensiz 1 haftadır.doğum pozısyonunda 2 haftadır. bekliyoruz ama bir tık yok kızım nazlı gelmıyor dua edin bana hepimize Rabbim yardımcı olsun.