Arkadaşlar daha önce yaşayan oldu mu
Köpürme mi anlayamadım ama sadece sabahları ilk idrarımda hafif köpürme benzeri bişey oluyor. Geri kalan zamanlarda olmuyor. Acil idrar tahlili vermem gerekir mi sizce protein kaçağı için? Yoksa pazartesi doktora gideceğim bekleyeyim mi