hazirancicegii zynpknt kaç mm sebebiyle serklaj oldunuz acabaa? Sürekli araştırıyorum progestan mı serklaj mı ne olucağım belli değil henüz 🤦🏼♀️
zynpknt hazirancicegii bence serklaj dediyseler geç olmadan yaptırın en garanti yöntem o çünkü belli haftadan sonra riskli oluyormuş serklajda. Bir de zaten her türlü yatıyorsunuz ama emin olun serklaj hiç korkulcak bişey değil acısız ağrısız bir işlem
hazirancicegii zynpknt 20. Haftadayım o yüzden gittiğimiz bir doktor progestan dedi. Bugün tekrar bakılacak ve karar verilecek
zynpknt hazirancicegii anladım tam zamanı sanırım 22-23 ten sonra daha riskli oluyormuş serklaj önerirse de korkulcak bi işlem değil merak etmeyin inşallah gerek kalmaz tabi
hazirancicegii Serklaj değil progestan+istirahat ile devam edicez.işten 10 gün kadar raporluyum şimdilik 🙏🏻