zynpknt bence en güzel dönem 3.trimester 😂 anca kendini hamile gibi hissediyorsun, bebişi daha fazla hissediyorsun 32den sonra kontroller sıklaşıyor filan 😍 birazcık zorluğu oluyor Ağrı mide yanmaları vs ama o minik tekmeler unutturuyor bütün ağrıları 🥹💕