Cambardak__ merhaba öncelikle, anestezili oldu. Benim rahim de şekil bozukluğu vardı buna istinaden transfer öncesi bu işlemi yapmak istedi doktorum bugün beşinci günüm hala hafif bir kanamam var ilk gün bir şey hissetmedim ikinci gün sanırım iş yaptığımdan kaynaklı biraz ağrım oldu ama hafif sancı olması normalmiş çok bir şey zaten hissetmiyorsunuz ameliyattan sonrasını söyleyecek Olursam işlemle alakalı bir sorun yaşamadım ben epilepsi hastası olduğum için anesteziden kaynaklı nöbet geçirdim onun haricinde hiçbir sorun yok içiniz rahat olsun