Moomtoobee 30+2 deyim ultrasonda son kontrol de rahim kasilmam olduğunu söyledi doktor ağırlaşıyor artık geceleri yatmak zorluyo sağa sola dönmek 🫠 Rabbım zamanında sağlıkla hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲
Hmdylvc Rumeysaeliz hayy maşallah 🙂🙂🙂🤗 ben de 1500 olmuş mudur diye aklımdan geçiriyodum. Bakalım ne dicek çok merake doyoeum. Benimkiler genelde çok kilo almiyolar,
Dilekulgtt Zhra42 bende öyleyim kızım hastaydı bana bulaştı halsizlik kırgınlık var midem bulanıyor sanki
Dilekulgtt Zhra42 cok salgın var dirençli Bi ateş geçirdi benim kızım zor düştü yani 40 ları buluyordu neredeyse Allah şifa versin hepsine