DENIZ_55 Dilekulgtt aramizda 2 gun vwr bende 31+2 berbat gidiyor 38 olsada bebisim prensesim dogsada hayırlısı ile kurtulsam diye bekliyorum 🥴🥴😵💫😵💫
esrasavas Dilekulgtt aynı haftadayix canım aramızda 3 gün var şuanda arada belim den doğru ağrılarım oluyor dinlenince geçiyor kasilmalarim oluyor karnim asiru derecede sertlesiyor uykusuz geceler merhaba dedim bu hafta
Rumeysaeliz Dilekulgtt 31+3 haftalık olduk bizde iyi gidiyor çok şükür karnım sürekli sertleşiyor tuvalet hissi çok oluyor gece yatamiyorum doğru düzgün yine de buna şükür 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🥰🧿
Anonimanonim Dilekulgtt ağırlaşmaya başladım canım ya haftamız aynı seninle hatırlıyosundur Gece uykularım çok zorlaştı sürekli wc ihtiyacı sonra sağa sola dönme rahat yatamama vs Bi de bu aralar ayrı bi şişkinlik midem acıyor karnım ağrıyor acıyor
Dilekulgtt keyfimin-kahyasi-misin artık ağırlaşmaya başladık Allah yardımcımız olsun geceleri rahat uyku yok valla
keyfimin-kahyasi-misin Dilekulgtt Yok yok gece çok kalkiykrum ağrıdan uyuyamıyorum 😭Allah yardımcımız olsun
DENIZ_55 Dilekulgtt ay hiç sorma berbat geçiyor bu arada bana dusmedi yazın tesadüf üzere gördüm bu ara bide vajinala baskı agri olmaya başladı sendede varmi normalmi acaba benmi evham yapıyorum muaneme var daha acile de gitmek istemiyorum
keyfimin-kahyasi-misin Dilekulgtt alışkınım bı tanede bir buçuk yaş bebem var 🤣tam uykus duzeni oturdu bı daha geliyo djd
Dilekulgtt keyfimin-kahyasi-misin oo allah yardım etsin asıl rahat uykuya ben alışmıştım 5 yaşında kızım 🤣
keyfimin-kahyasi-misin Dilekulgtt bende tam alismadan aradan çıksın diye şey ettim alissam yapamazdim 🤣🤣
Hmdylvc Rumeysaeliz ben de bugün itibari ile 31+4 um. Karnimda sertlesmeler oluyo benimde kasiliyo, gece uyuyyamiyorum 🙈🙈🙈 2 gün sonra gidicem doktora umarım herşey yolundadır 5 haftadir görmüyorum çocuğumu. En son kilosu ne kadardı sizin.
Alpsmom22 Dilekulgtt biz de bugün 31 olduk oğlumla 🙈 Çok şükür güzel gidiyor haftaya çalışabilir raporu alıp bi aksilik olmazsa 37ye kadar çalışacağım bakalım.