Mavili1480 merhaba ben de temmuzda dogurdum kizimi. Ilk 1 hafta uzun kollu takimlarini giydirdim sonra kafasina sapka eline eldiven ayagina corap giydirip kisa kollu sortlu seyler giydirdim hastanedeki ebeler bu sekilde soyledi. Icine kalin askili zibinlar aldim. Srota yine gonkum razi gelmedi de usur diye ustune tisort altina pijama seklind egiydirdim 3 4 haftalik olunca sortlari da giydirdim😄