Kızlar ikinci bebeğim abisi ocakta doğdu hep uzun kışlık kıyafetlerimiz var yaşadığım şehir yazları 38 40 dereceyi görüyor bu şekilde yazlık alıyorum yavaş yavaş yaz aylarında doğum yapmış tecrübeli annelerden yardım istiyorum neyi ne kadar almam gerek 😊

