1tosbikannesi orkidemm_ hiç korkma canım deneyebilirsin rahmin zaten bu süreçte dinlenmiş olur. Haftan da büyük değilmiş rahmini yormamıştır hiç. Benim 21 haftalıktı süreç uzun oldu biraz 🌸
orkidemm_ 1tosbikannesi çok geçmiş olsun baya büyükmüş sizin evet doktorum da hiç bekleme dedi işte hemen de olur olmaz mı bilmiyorum ki ekimde dış gebelik geçirdim ve kasımda tek tüple gebe kaldım çok şükür işte boş gebelik oldu yolk sac vs göründü sonra kayboldu
1tosbikannesi orkidemm_ teşekkür ederim canım benim 🌸 hemen olabilir de olmayabilir de canım süreç bu önemli olan sağlıklı olması ama sıkıntı etme kendine streste yapma kesinlikle 🌸
orkidemm_ 1tosbikannesi yok canım alıştım geç olmasına sıkıntı yok Allah sağlıklı şekilde nasip eder inşallah 🤭
Eda42_ orkidemm_ Hiç bilmiyorum canım bakalım hayırlısı önceki adet olacağım zaman çok göğüs kasik ağrısı akıntı olurdu şimdi oda yok hani sanırım kürtaj sonrası bazen değişiklik oluyor sende de olursa stres yapma
orkidemm_ Eda42_ yok canım ben bilmiyorum ki ne zaman adet olurum ya ne bilim hiç adet belirtim yada akıntım vs de yok
Nurbl Canım 22 haftalıktı normal dolum yaptım sonrasında kürekleme işlemi yapmışlardı 15 ocakta oldu 14 şubatta ilk adetimi oldum eskisi gibi geliyor tam 29. Gün olmuş oldum herzaman düzenliydi yine öyle olacak gibi
Eda42_ orkidemm_ Evet olmuyor ki ilk âdet olduğumda da iki gün kahverengi akıntı oluyordu o şekilde bu ayda bakalım artık hayırlısı