Dnzz2 orkidemm_ geçiyor o merak etme birde eski regl ağrısında göre benim çok ağrım olmuştu kanamada biraz fazla olmuştu ama günü aynıydı 7 gün sürdü öyle olursa korkma yani biraz diğer regle göre farklk oluyor sonra diğer ay düzene giriyor
Eda42_ orkidemm_ 23 aralıkta kürtaj oldum 23 ocakta âdet oldum düzenli şekilde bu ayda bekliyorum bakalım ne zaman olacak ama bildiğim kadarıyla vücut toplanınca oluyor
Alya05 orkidemm_ 40 . Gün adet oldum 3 ay adet kanamaları sadece 2 gün sürüyor du. 6. Aya girdim biraz düzeldi 14 haftalık kürtajdı Benm
Alya05 orkidemm_ evet herkeste değişkenlik gösteriyor Mesela ben 2 yıl öncede 8 haftalıktı kürtaj oldum düzmeli devam etti hiç düzensizlik yaşamadım
1tosbikannesi orkidemm_ ben yaklaşık iki buçuk ay sonra adet görebildim herkese göre değişiyor galiba bu durum. Sonrasında adet göremedim öğrendim ki hamileymişim yani adet görmeden hamile kaldım canım 🌸
orkidemm_ 1tosbikannesi Ahaha maşallah benim korunmalı ilişki oluyor daha korunmazsıza cesaret edemem şuanlık 🤦♀️
1tosbikannesi orkidemm_ 😂 doktorum 3 ay korunmamı söylemişti ve en az bir adet geçirmemi önerdi öyle de yaptım. Sonrasında bir baktım nasip olmuş canım. Tabi ki şuanlık senin için en önemlisi bir kaç ay rahmini dinlendirmen 🌸
orkidemm_ 1tosbikannesi benim de 1 ay sonra dene dedi 1 adet gördükten sonra ama eşim korkuyor tedirgin sağlığım için o yüzden bir kaç ay beklesin diyor