Buseemm Ben 52 kiloyla hamile kaldim 5 ay boyunca kustugum icin 50kiloya düştüm. Suan 34+2 deyim 61 kilo olmusm😅 bebegim -2700kilosunu aliyor 🧿🌸🤲 sizler ne durumdasiniz sevgili anneler ☺️ saglicakla kucaginiza almaniz dilegiyle bebislerinizii 🤲🐣
LadyX Buseemm 52 kilo ile hamile kaldım. 14.haftanın içindeyim hiç kilo almadım henüz. Almak da istemiyorum 🥲
yagmur_17 Buseemm 65 kg hamile kaldim ilk basta 4 kg verdim simdi 26 haftaligım hamile kaldigim kg geri dondum
Selendonmez Ben de 37. Haftamdayım 8 kilo aldım gebelik şekerimden dolayı çok fazla yemiyorum zaten. Bu şekilde de bitirmek istiyorum hamileliği.
Fatmanoyan Hunilianne222 ilk hamileligimde 9 kilo almistim bebek 3280 dogdu sezeryandan ciktim sadece 2 kg Kalmışti demem o ki bebek kadar su plasenta filan oluyor oyle hesaplayabilirsiniz
Buseemm Hunilianne222 ideal kilo diye biliyoum en fazla 12 ye kd alabilinirmis ama tabi kişiye göre değişiyor galiba
Hsny_6 94 kg ile hamile kaldım ilk trimesterda kilo verdim şuan 3. Trimesterdayım 96 kiloyum 100 olmam umarım 😅🥹☺️
SunaKzl Asyaninannesi_ Ya sevındım yalnız değilim kimi sorsam almamış ıkınıcı gebelıgım gobegımı gören 7 aylık sanır 18 haftalığım 68 kıloyum şu an kadar 6 kılo aldım ama daha yarısındayım asıl sonlarda alınıyor kızım da 54 kılo hamıle kalmıştım 75 ıle doğuma gırmıstım daha fazla olur