prensesannesi-01 zynpknt cnm ilk defa böyle yüksek çıktığıni gördüm. Bide nefes daralması oluyo ya baya beni zorluyo
guzide-35 prensesannesi-01 sebebini bilmiyorum ama bende de çıktı doktor ilaç başlattı iyi değil tansiyon yüksekliği takip edilmesi lazım.
prensesannesi-01 guzide-35 moralim bozuldu üzüldüm açıkçası bnm hemen iyi bir Dr a görünmem gerekiyor
prensesannesi-01 Suuu-- inseAllah ben o zmn randevumu iptal edip daha erkene alım çünkü durumu çok merak ediyorum. Sizde umarm sağlıkla tam gününde bebişi kucağınıza alirsnz amin
Suuu-- prensesannesi-01 Amin canım çok teşekkür ederim, git tabi tansiyon çok önemli keşke ben en başında bilseydim önlem alirdim
zynpknt prensesannesi-01 bi bakın ben memnunum başından beri takip ediyorum çünkü gebelik öncesi benim hep 9-10 du sonra 11-12 çıkmaya başlayınca değer normal olsa bile ben bi telaşlandım ☺️
prensesannesi-01 zynpknt koldan olanlar daha iyi sanırım bilekten olanlarda Varya. Kaç haftalık oldunz
zynpknt prensesannesi-01 evet evet koldan alın bilek pek güvenli değil kola bile bazı doktorlar güvensiz diyor 26+6 yız ☺️
prensesannesi-01 zynpknt baktım aletlere canım sepete ekle yaptım. inseAllah hayırla kucağınıza alirsnz bebişi aminn
zynpknt prensesannesi-01 aminnn inşallah eczanelerde de var hemde yakın fiyat kargo geç kalırsa diye söylüyorum ☺️
prensesannesi-01 zynpknt bakarım inseAllah ama sizin söylediğiniz markaya baktım yorumlara beğenide vardi baya
prensesannesi-01 Leylasiva21 bende Akdeniz anemisi var ya ondan kanım düşük gebelikten dolayı daha çok düşüyo
zynpknt prensesannesi-01 omron özellikle eczanelerde de en çok satılan acura da belki vardır 🥰 biz omronu eczaneden almıştık acurayı netten almıştık ama eczanelere bakmadan aldık onu☺️
zynpknt prensesannesi-01 anladımm yinede görüştüğünüz konuştuğunuz varsa bence bi sorun sağlık sonuçta bu