Henüz 5 haftalk gebeyim 25 Şubat randevu günüm sağlık ocağına gittim bugün büyük tansiyon yüksek küçüğü düşük çıktı.
Ve gebeligin daha başındayim nefes darlığı çok oluyo birşey yapsam nefes nefese kalıyorum korkuyrm ya kızımda hiç böyle birşey yaşamadım tansiyon ve nefes daralması