Doktorunuz en iyisini bilir. Sakın bırakayım demeyin ben anneme gittiğimde ilacım kalmadı günde 2 defa olan estrofemi günde 1 aldım 2 gün sonra lekelenmem oldu sonra günde 4 defa devam ettim 12. Haftada bıraktım bütün ilaçları. Kendinizi kimseyle kıyaslamayın bu konuda doktorunuza güvenin 🙏🏻