Onurbanuu Estrofem ılacı kacıncı haftada bıraktınız? doktor 9 haftalıkken cagırdı (kadın dogum doktorum)henuz bırak demedı bır sorun olur mu kalp atısını gecen cuma duymustuk
Goncaa420 Onurbanuu bende hala kullanıyorum canım 7 haftam bugün doktor randevum vardı doktorum 1 hafta kullan sonra bırak dedi
Onurbanuu Parilti007 yani ben gunde 3 defa ıcıyorum kendım bıraksam yalnıs bısey mı yaparım yada bırakmayıp kullansam kotu etkısı olur mu
Parilti007 Onurbanuu hayır kendiniz bırakmayın. Benim rahim duvarım yeterli kalınlıktaydı o yüzden bıraktırdı doktorum. Sizinki henüz olmayabilir
Redeniz4_7 Onurbanuu benim doktorum kalp atışı duyduktan sonra 2 gün 3 er 2 gün 2 şer 3 günde birer tane kullanıp bıraktırdı tamamen
Parilti007 Onurbanuu siz gittiğinizde sorarsınız hocam ne zaman bırakacağım diye. Tam tutunma dönemi o yüzden ilaçlarınızı aksatmayın doktor bırak demeden 🌸
Onurbanuu Goncaa420 anladım herkesın farklı oluyo galıba bende yarın 8 olucam haftaya cuma cagırdı 9 haftalıkken gel dedk
gizolok Onurbanuu ben 9. Haftada azaltarak bıraktım günde 4 içiyordum 3e düştüm bi kaç gün sonra 2 sonra 1 ve o şekilde bıraktırdı doktorunuz bilir doğru zamanı herkesin farklı zamanlarda olmuş bırakması
Onurbanuu gizolok doktor kullan demıstı ama herkes cok erken bırakmıs rahım kalınlasmasıyla alakalı bısey galıba
mucizebebegimmm Onurbanuu ben 8-9 haftalarda bırakmıştım. Hem estrofem hem climara bant kullanıyordum o haftalar bıraktım. Doktora bi sorsaydınız
mucizebebegimmm Onurbanuu tekrar gidişinizde sorarsınız, devam ettirdiği sürece bildiği bir şey muhakkak ki vardır. Siz kafanıza göre bırakmayın bence 🥰
Serap09 Onurbanuu kalp atışını gördükten 5 gün sonra biraktirdi doktorum ikinci kez kalp atışına çağırdı çünkü ozaman iyice emin olup artık birak dedi climara forte banta 12. Haftaya kadar devam etmiştim ikiside aynı görevi görüyor sanırım birini bırakıp birine devam etmistim
Onurbanuu Serap09 yanı kadın dogumcum da bılır tabıkı ne zaman bırakmam gerektıgını kotu rısklı ılac olsa kullanmazdım dıge düşündüm bende
Nckl Onurbanuu ben 12. Haftada bıraktım doktorum böyle uygun görmüştü. Kalınlıkta yeterince oldu dediğinde bırakmıştım