yeni_anne2 Mlklerim2 etli olmadıgı sürece hafta da bir canım istedıkce yedim 37 haftadayız 😁acı koymayın ama içine birde maydanoz
gunesveguney Mlklerim2 etli olmadığı sürece bi sıkıntı yok yiyorum doktora da sordum aynı şekilde cevap verdi
Tuba2144 Mlklerim2 cano valla ben ara ara yiyorum ayda bir iki kere oradan sipariş veriyorum ama etli değil zaten ye gide🤣
Karadutunannesiii Mlklerim2 ben abartmamak kaydıyla yedim doktor da gözün kalmasın istedgini abartmadan ye demişti hamburger de yedim arada kola da içtim 😱 çiğ köfte de nedense hamilelikte çok isteniyor 😂 afiyet olsun
Anneolmakisteyenkedi Yeşillikte koydurma bence bende istedikçe yedim ama yeşilliklere güven olmuyor malum gebelikte onum dışında istediğin gibi ye😘😘
Selinselinselin Mlklerim2 ben etsiz yemiştim ama etli olsun olmasın karnımı feci bozuyor o yüzden yemiyorum artık